دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1395 - 12:30

سومین نشست کارگروه آموزشکده‌های سما در شیراز برگزار شد

سومین نشست کارگروه آموزشکده‌های سما به منظور بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکارهای مناسب در سالن اجتماعات دانشکده فنی و حرفه‌ای سما شیراز برگزار شد.
کد خبر : 85794

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این نشست پیشنهادهایی درباره چارت سازمانی آموزشکده‌های سما، اضافه کردن رشته‌های صنایع دستی به مسابقات فرهنگی دانشجویی، حذف مرحله پهنه و برگزاری حضوری این مسابقات در مراحل واحد و استانی مطرح و این پیشنهادها برای بررسی کارشناسی به معاونت فرهنگی و دانشجویی سما ارسال شد.


با توجه به ضرورت مسابقات آموزشی و پژوهشی، مقرر شد که این مسابقات به صورت جامع و همچون مسابقات فرهنگی و هنری، هر ساله برگزار شود. رشته‌های این مسابقات از سوی معاونت آموزشی و پژوهشی سما تعیین و ابلاغ می‌شود.


در مورد برگزاری مسابقات رباتیک نیز پس از ارائه توضیحاتی از سوی مهندس علی اسدی، مسئول اجرایی مسابقات رباتیک سما شیراز، اعضای جلسه با هدفمند بودن رباتیک در سما از جمله ارتباط بیشتر با صنایع و آموزش عمومی آن در سما و برگزاری مسابقات در تعداد محدودی از لیگ‌های پرطرفدار موافق کردند.


مهندس محمد اسکندری، طراح نرم افزار کتابخانه شیرازه هم توضیحاتی درباره این نرم افزار، ارائه کرد.


به گزارش آنا، سومین جلسه کارگروه آموزشکده‌های سازمان مدارس دانشگاه آزاد اسلامی (سما) با حضور دکتر علی نیازی سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی سازمان سما، دکتر سعید فرشاد مشاور رئیس سازمان سما در امور آموزشکده‌ها و مدارس و دبیران شوراهای نظارت و هماهنگی سما استان‌ها برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته